Tuesday, September 18, 2012

bertunang

Assalamualaikum
....
......
..........
Time2 x keje, alhamdulillah masa yg kosong--kosong di isi dengan jemputan rumah terbuka dan jemputan perkahwinan dan juga jemputan pertunangan. Memang x rugi, janji makanan ada..itu yang pasti.
28/08/2012 Ain (kwn aku) mengadakan majlis pertunangan, aku terpaksa bahagikan masa untuk jemput adik balik sekolah, htr mak ke supermarket, hantar adik pegi sekolah..memang terkejar2 cm lari marathon tu.
waktu pegi majlis pertunangan ain, aku x sempat nk makan sbb adik balik sekolah, nnt kena bising2 jemput lambat..so kena la cepat2, salam2 laga2 pipi amik cenderahati dan terus berlalu pergi..oh Ain!! i'm soooo sorry, sbb x dapat tggu dan x dpt makan makanan yang di hidang. makan jek yg aku ingat!! hehe

 nah!! ni kwn aku yg tunang tu..so sweet!! sem0ga berkekalan hgga ke jingjang pelamin..dy la kwn dunia akhirat sampai mati.

amat2 manis, kalu ain wane biru..turn aku nanti nak wane pink belacan bak kata adik aku..haha (berangan habis) apa2pn jodoh adalah ketetapan Allah s.w.t, kita hambaNYA perlu byk berdoa dan bersabar..moga di pertemukan insan yang soleh dan kita semakin solehah :) insyaAllah amiin -_-

sebelum mengakhiri note2 hr ni, sy nk inform skit bagi sesiapa yng berada di area kluang, yang ingin bertunang dan risau tentang make-up, anda boleh hubungi sy melalui email anie_rashid@yahoo.com.my untuk bertanya dengan lebih lanjut. 
ok assalamualaikum..selamat bertunang >.< hehe

No comments:

Post a Comment